Reklamacje

Reklamacje

Chce zareklamować towar
W przypadku konieczności reklamacji zakupionego towaru zalecamy bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem danej marki. To jest:
  • Najszybszy - brak logistyki między nami a obsługą
  • Najbardziej komfortowe - szereg serwisów, oferuje bezpłatny odbiór reklamowanych produktów
  • Elastyczność - istnieje możliwość uzgodnienia naprawy poza gwarancją z serwisem


W przypadku, gdy procedura za pośrednictwem usługi Ci nie odpowiada, możesz oczywiście również złożyć reklamację u nas. W takim przypadku najpierw skontaktuj się z nami poprzez e-mail info@apollo-multimedia.pl
Personel działu reklamacji doradzi jak i gdzie wysłać towar..


W obu przypadkach konieczne jest jednak::

  • Towar dobrze zapakuj, aby nie został uszkodzony podczas transportu
  • Dołącz formularz reklamacyjny z opisem wady oraz kopię dokumentu zakupu
  • Dołącz adres zwrotny i dane kontaktowe, w tym dane bankowe
  • Towar musi być zawsze wysłany w stanie umożliwiającym weryfikację reklamowanej wady. Na przykład. reklamowane urządzenie należy przesłać wraz z zasilaczem, urządzenie nie może być blokowane ani w żaden sposób blokowane hasłem, kodem lub innymi zabezpieczeniami itp.

Adres działu reklamacji:

Apollo Multimedia PL
Grochowska 12A
04-217 Warszawa

Chcę zwrócić towar
Jeśli zakupiony towar Ci nie odpowiada, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Należy jednak przestrzegać następujących punktów:
  • Czas dostawy nie przekroczył 14 dni
  • Nie jest to oprogramowanie z zapieczętowanym opakowaniem ani treści cyfrowe bez materialnego nośnika.
  • Kupujący nie jest przedsiębiorcą.
  • Zwracany towar musi być całkowicie wolny od wad i śladów użytkowania. Jeśli np. zwracasz telefon z porysowanym wyświetlaczem, mamy prawo pomniejszyć zwracaną kwotę o wartość odpowiednią do rodzaju uszkodzenia lub zużycia. To samo dotyczy sytuacji, gdy nie zostaną zwrócone kompletne akcesoria.

    W takich przypadkach skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta:

    info@apollo-multimedia.pl

Przyjechał uszkodzony towar
Jeśli otrzymasz uszkodzony towar, potrzebujesz:
  • Jeśli stwierdzisz uszkodzenie w ciągu 48 godzin, natychmiast skontaktuj się z firmą transportową
  • Zalecamy wykonanie dokumentacji fotograficznej
  • Skontaktuj się z nami przez e-mail: info@apollo-multimedia.pl