Reklamacje

Reklamacje

Chce zareklamować towar
W przypadku konieczności reklamacji zakupionego towaru zalecamy bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem danej marki. To jest:
  • Najszybszy - brak logistyki między nami a obsługą
  • Najbardziej komfortowe - szereg serwisów, oferuje bezpłatny odbiór reklamowanych produktów
  • Elastyczność - istnieje możliwość uzgodnienia naprawy poza gwarancją z serwisem


W przypadku, gdy procedura za pośrednictwem usługi Ci nie odpowiada, możesz oczywiście również złożyć reklamację u nas
Aby to zrobić zarejestruj swoje zgłoszenie za pośrednictwem Linku: Zgłoszenie naprawy RMA


W obu przypadkach konieczne jest jednak::

  • Towar dobrze zapakuj, aby nie został uszkodzony podczas transportu
  • Towar musi być zawsze wysłany w stanie umożliwiającym weryfikację reklamowanej wady. Na przykład. reklamowane urządzenie należy przesłać wraz z zasilaczem, urządzenie nie może być blokowane ani w żaden sposób blokowane hasłem, kodem lub innymi zabezpieczeniami itp.
    Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego towaru w komplecie, w tym wszystkich jego części i akcesoriów, w innym przypadku przyjęcie towaru do reklamacji nie jest możliwe. W przypadku wysyłki towaru przesyłką transportową Klient zobowiązany jest do należytego zapakowania towaru do transportu oraz zabezpieczenia go przed ewentualnymi uszkodzeniami.
Chcę zwrócić towar
Jeśli zakupiony towar Ci nie odpowiada, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Należy jednak przestrzegać następujących punktów:
  • Czas dostawy nie przekroczył 14 dni
  • Nie jest to oprogramowanie z zapieczętowanym opakowaniem ani treści cyfrowe bez materialnego nośnika.
  • Kupujący nie jest przedsiębiorcą.
  • Zwracany towar musi być całkowicie wolny od wad i śladów użytkowania. Jeśli np. zwracasz telefon z porysowanym wyświetlaczem, mamy prawo pomniejszyć zwracaną kwotę o wartość odpowiednią do rodzaju uszkodzenia lub zużycia. To samo dotyczy sytuacji, gdy nie zostaną zwrócone kompletne akcesoria.

    W takich przypadkach skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta:

    info@apollo-multimedia.pl

Przyjechał uszkodzony towar
Jeśli otrzymasz uszkodzony towar, potrzebujesz:
  • Jeśli stwierdzisz uszkodzenie w ciągu 48 godzin, natychmiast skontaktuj się z firmą transportową
  • Zalecamy wykonanie dokumentacji fotograficznej
  • Skontaktuj się z nami przez e-mail: info@apollo-multimedia.pl