Jak kupować?

Jak kupować?

Chcemy, aby twoje zakupy w Apollo's były jasne, szybkie i przyjemne. Dlatego oferujemy BEZPŁATNĄ WYSYŁKĘ przy każdym zamówieniu i prezentujemy tylko towary, które naprawdę mamy w magazynie.

Wybierz towary i dodaj do koszyka
Kupowanie w naszym e-sklepie nie jest skomplikowane. Wybierz żądany produkt z katalogu i dodaj go do koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka”. Gdy masz już wszystko, czego potrzebujesz w koszyku, możesz śmiało przejść do następnego kroku za pomocą przycisku „Zamów”.
Rejestracja lub szybki zakup
Aby zrealizować zamówienie, musimy znać twoje dane kontaktowe i ewentualnie dane do fakturowania - tj. Imię i nazwisko, adres i kontakt telefoniczny dla przewoźnika. Jeśli nie chcesz niczego opóźniać podczas zamówienia, podaj dane dostawy i fakturowania bezpośrednio w zamówieniu. Klienci, którzy wybiorą opcję rejestracji (link w prawym górnym rogu ekranu), otrzymają swoją nazwę użytkownika i hasło dostępu, a następnie nie będą musieli wypełniać adresu przy kolejnym zakupie, oraz uzyskać dostęp do historii zamówień i będą mogli spodziewać się ciekawych rabatów i promocji lojalnościowych..
Sposóby płatności i transport
W drugim etapie zamówienia wybierasz metodę dostawy i płatności za zamówienie. Dostępne są następujące warianty:
a) płatność za pobraniem - kurier dostarczy go następnego dnia roboczego. Wysyłka jest dla ciebie bezpłatna, zapłacisz kurierowi cenę swojego zamówienia przy odbiorze towaru gotówką.
b) płatność przelewem bankowym - po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas szczegóły płatności (numer konta i numer zamówienia. Natychmiast po zaksięgowaniu środków na naszym koncie wyślemy ci towar.
c) płatność kartą (online) - płatność zostanie dokonana po zrealizowaniu zamówienia przy użyciu karty płatniczej w bezpiecznej bramce płatniczej banku (DOTPAY). Wyślemy ci towar natychmiast, następnego dnia roboczego przesyłka zostanie dostarczony przez kuriera. Wysyłka jest bezpłatna.
Darmowa szybka wysyłka
U nas transport jest bezpłatny. Nie ma znaczenia, czy zamawiasz obudowę telefonu czy gigantyczny telewizor. Cenimy każde zamówienie jednakowo, w Apollo oferujemy tylko takie produkty, które naprawdę mamy w magazynie. Dzięki temu przetworzymy Twoje zamówienie natychmiast po jego otrzymaniu, aby towar został dostarczony do Twoich rąk nie później niż w drugim dniu roboczym


    FAQ

Czy muszę się zarejestrować, aby kupić?
Oczywiście nie musisz, ale szkoda, bo naszym zarejestrowanym klientom oferujemy zniżki lojalnościowe, specjalne wydarzenia i inne miłe niespodzianki.
Chcę zmienić coś w moim zamówieniu, wymienić towar, kupić więcej towarów, zmienić rodzaj płatności lub adres dostawy.
Jeśli potrzebujesz coś zmienić w zamówieniu, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 652 16 26, gdzie postaramy ci pomóc
Jak złożyć reklamację?
Szczegółowe informacje na temat postępowania w przypadku reklamacji można znaleźć tutaj.
Jak odstąpić od umowy zakupu?
Odstąpienie od umowy zakupu jest możliwe w ustawowym terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Więcej informacji na temat dalszego postępowania można znaleźć tutaj.